Stallplats

Söker du stallplats i Uddevalla?

Vi har lediga stallplatser!

Uddevalla ridklubb erbjuder även inackordering för privathästar.

I stallet har vi totalt 20 boxplatser varav 7 st är tillgängliga för uthyrning. Som inackorderad hos oss får du tillgång till hela anläggningen med ridhus (20x40) och paddock samt hindermaterial (med undantag för den tid som är bokad av ridskolan). Fina ridvägar och ridslingor finns runt anläggningen.

I stallhyran på 2500kr/mån ingår:

- Utsläpp Måndag – Fredag

- Insläpp Måndag – Torsdag

- Fodring frukost, lunch, middag och kvällsmat Måndag – Torsdag

- Fodring Fredagar endast frukost och lunch

(Fodringar och insläpp Fredag em/kväll samt Ut-/insläpp och fodringar helger av samtliga hästar, ridskolans och inackorderade samt mockning hos ridskolans hästar, sker enl rullande schema av inackorderade)

- Grovfoder.

- Anläggningskort.

- Tillgång till uppvärmd sadelkammare, fikarum, förvaringsutrymmen och WC.

- Rasthagar i anslutning till stallet vintertid och stora sommarbeten sommartid.

På vardagar kan vi även erbjuda tilläggstjänster så som mockning och övriga stallsysslor.

Spånpellets finns att köpa av föreningen.

Helgerna sköts på rullande schema av de inackorderade med hjälp av ridskolan.

Maila info@uddevallaridklubb.se för mer information!

Välkomna att hyra stallplats hos oss!

//Uddevalla Ridklubb